آسیب رطوبتی یکی از چالش های اساسی در روسازی های آسفالتی گرم (HMA) در مناطق سردسیر است. حساسیت رطوبتی تمایل مخلوط های آسفالتی به عریان شدگی است که می تواند مقدمه ای بر ایجاد خرابی هایی از قبیل ترک خوردگی، شن زدگی و به ویژه شیارشدگی باشد در این پژوهش سعی شده است پس از تعیین قیر بهینه با استفاده از افزودنی نانولوله کربنی تأثیر این افزودنی با میزان 1%، 2% و 3% بر پارامترهای آزمایش مارشال و رفع مشکل عریان شدگی و چسبندگی بین قیر و سنگدانه ها در مخلوط های آسفالتی داغ اصلاح نشده در شرایط رطوبت زیاد و تحت سیکل های ذوب و یخ و اشباع با آب بررسی و مقایسه شود.

 

مقاله ارزیابی اثر نانولوله های کربنی بر مشخصات فنی مخلوط آسفالت داغ

ادامه مطلب

مقاله تأثیر توسعه گردشگری بر فعالیت های نوسازی و بهسازی بافت تاریخی

مقاله ایجاد ترکیب بهینه بین مهار فشاری، ضخامت دیوار و عمق مدفون دیوار

مقاله ارزیابی اثر نانولوله های کربنی بر مشخصات فنی مخلوط آسفالت داغ

های ,مخلوط ,داغ ,آسفالتی ,مقاله ,ارزیابی ,های آسفالتی ,های کربنی ,کربنی بر ,اثر نانولوله ,مقاله ارزیابی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بلاگپوستر مـ18o81ـن رکس سافت دانلود برنامه کاربردی سرگرمی آموزشی اندروید حفاظ رودیواری آسمونیا کرج سربلند بانیروهای جوان انقلابی بورس موتور تردمیل,موتور DC,موتور ویبره,موتور شیب آموزش زبان ترکی استانبولی معرفی جاذبه های توریستی کشورهای مطرح در گردشگری